Zenekar neve: The Spleen A zenekar állapota – passzív Zenekartörténet – Móricz Attila (gitár) és Horváth László (gitár) Várhelyi Zoltánnál kezdtek el gitározgatni, de hamarosan úgy döntöttek, hogy elektromos hangszert vesznek. Gecse Ádám (dob) és Süle Ádám (basszusgitár) is éppen beszerezte a felszerelését, kezdetben így négyen alkották az akkor még Castellum névre
Átjáró Tehetségkutató – 2007 prograjma
Átjáró Tehetségkutató koncert fellépők: The Spleen, Proform, The Impact, Say Out, Ultraderm, Ablak Zsiráf, Metal Force, The Flashback helyszín: Sárvár, Nádasdy-vár Nagyterem időpont: 2007. március 24. (szombat) 17 óra belépőjegy: 200,- Ft Say Out (Rock, metal, hardcore) Vági András (dob) Gulyás Gábor (gitár) Sipos László (ének) Takács Krisztián (basszusgitár) 2004 - ben alakult a
AZK koncertcsokor 2006 ősz/tél
A fellépőkről némi háttérinformáció: SUPPORT, PROFORM - 2006. 11. 03. Az osztrák Support zenekart hozza meglepetésként novmeber 3-án a Proform, a szombathelyi punk-rock csapat, akik ismerősek lehetnek már a sárvári közönség számára. Ők vitték el az I. Sárvári Tehetségkutató legszuggesszívebb frontemberének járó díjat. A zenekar 2004 óta létezik, először kedvenceik feldolgozásait játszották, később
Fiatal zenekar a láthatáron – The Spleen
THE SPLEEN - Így hívják Sárvár szűkebb vonzáskörzetének egyik legfrissebben alakult rockzenekarát. Az öt tagot számláló banda tagjai négyötödrészt ikervári fiatalok, énekesük Sárvárról jár be a próbákra. Ebben a formációban első bemutatkozásukra az I. Sárvári Tehetségkutató Könnyűzenei Fesztiválon került sor, ahol természetes, klisémentes előadásuk okán mind a közönség, mind a zsűri
I. Sárvári tehetségkutató fesztivál – Amikor igazi a színpad
Ez főleg azért nem a Megasztár, mert ez valódi - villan át a zsűrivé avanzsálódott tudósító fejében többször is a gondolat a tucatnyi zenekar produkciója közben. Az első Sárvári Tehetségkutató Könnyűzenei Fesztivál az egyik legígéretesebb régióbeli kulturális kezdeményezés, amelynek nemcsak a közönség és a zenekarok a nyertesei, de városmarketing szempontjából